sabrina@bina life`s

Disini ku mencurah segalanya...tentang hidupku... semangatku, perjuanganku serta cintaku.

ush,,,,baru 2 hari tidur kt P.K.U dah terbengkalai bertimbun assignment...ini yang letih.
aku mengeluh sendirian.

Rizal?kenapa tak call2 lagi aku ni?masih merajuk kah dia? ush, panjang benor rajuk nyer tu..aku bermain emosi.

anak ayah nih kenapa termenung jek ni?
ingatkan doctor muda tuh erk?

aku mengerut dahi mendengar ayat menyebut doctor.

Doctor muda?siapa?aku mula menyoal ayah.

ayah tersenyum

Amboi sejak biler anak ayah dh jadi nenek ni?cepatnyer lupa ingatan? mesti suka makan air ada semut kan?

aku makin terpinga-pinga.

Siapa doctor muda, yah? Aku masih tidak dapat memahami siapa yang dimaksudkan oleh ayah.

Ala, doctor yang merawat Rin kat P.K.U tempoh hari. Tiba-tiba ibu menyampuk. Bila ibu datang pun aku tidak sedar.

0000000000...doctor tu....hmmmm. Ada-ada aje ibu ayah ni. Kite uk fikirkan orang lain, orang lain pulak ibu ayah ingatkan. Rin teringatkan Rizal.

Oh, budak Rizal upanya anak awak ingatkan Yah oiiii....
kata ayah kepada ibu. Ibu hanya mampu mengeleng2 kepala sahaja.

Bertengkarlah tu...dah2, jom kita makan malam. Ayah nak belanja ni. Ibu mematikan kotak mindaku daripada terus menerus memikirkan Rizal. Selera makan ku terus terbuka.

Dinner kat luar?Yum3, ini yang Rin duk tunggu2 ni..hehhheheeheh

Aku melompat daripada sofa dan terus berlari ke bilik tidur untuk menukarkan pakaian.

0 comments: