sabrina@bina life`s

Disini ku mencurah segalanya...tentang hidupku... semangatku, perjuanganku serta cintaku.

Aku bangun pagi lah jugak...7am...kira ok lah..even semayang SUBUH GAJAH..huhuhuhu (bila agak nyer aku nak berubah ya?).
Bukak blog ni sat...try & error tuk oter template blog ni..hampes..tak reti2 jugak..tak menjadik pon..huhuhu..even follow sebijik2 yg kak ida nyer..huhuhu(sori la k.ida tak reti la..t sy cuba ag k). Pigi cafe sat...isi perut..dari tadi duk berlagu...(aku b4 gi kelas mesti bantai dulu breakfast). itu yang terbiasa tu even x der kelas sekalipun. Lepas makan aku men game sat..TUMBLEBUGS...huhuhu..benti kat level 8 jek..tak pernah2 nk lepas level ni...susah sgt ker? (aku yg tak cekap sebenarnyer..muahahaha)... searching internet sat. Nak bukak facebook...lambat giler...rasa2 ngan kura2 tu pon laju kura2 agi...sedis giler...layan email sat...xder pa pon...email yang semalam jek..bukak blik email k.ida..sakit hati pon da...smpai ke sudah tak boleh nk buat template blog tuh...TOLONG30x...k.ida tolong saya...hehehhe..next week ri isnin akak tolong sy blik k..email tips kt saya plak...huhuhuh...then aku henyak katil sambil2 baca novel AYAT2 CINTA....jiwang lah plak..best jugak citer ni..tp xleh nk layan sgt...tak mandi agi ni..pigi lah mandi sat sambil2 basuh baju yang dah terendam semalaman..klu nk ikutkan malas aku mau hapak and berkulat kain baju tuh..hehehhehe...and now aku mengarang post ni..hehehe..HARI SABTU...lihatlah bertapa boringnyer aku...

0 comments: