sabrina@bina life`s

Disini ku mencurah segalanya...tentang hidupku... semangatku, perjuanganku serta cintaku.

Aku dapat satu call dari kwn sekolah aku..SMKJeram, si Zamri Hassan. Dia mintak alamat. Huh, tak der benda len lah tuh..mesti nak bina masjid, nak satukan rumah ngan tangga ler tuu...biler dgr jek permintaan die tuh, aku terus gelak..kah!kah!kah! Zamri bengong jap...die cakap aku dah giler agaknyer..watever lah Zamri. Aku tanya ler biler majlisnyer..12hb.12 2009. Huh, terkejut beruk aku. Mana da cuti time tuh. Sengal ker apa si Zamri ni. Wat ever lah.Janji dia ok, family ok and future wife die ok. Ok lah tuh...(takkan nk tnggu aku cuti baru dia nk wat majlis ndok) hahhaha...then aku gtau r tuh bukan time cuti, n aku memang tok balik doh thn ni..next year ar klu blik pon (bunyi cam lambt nor nyer..padahal 2 bln jek agipon nk thn baru..kuwi3). Aku ckp ar aku bz ngan kelas...die cam kecik hati lah plak...terus menghambur ayat2 cinta..yang aku ni bz setanding ngan Rafidah Aziz. Hmmm, kawan, sorilah. Tapi i`allah aku usahakan untuk balik...sukerlah tuh... Buat Kawan2 SMKJeram yang mengenali aku yang terbukak blog kuno aku ni diumumkan, majlis Perkahwinan Zamri b Hassan pada 9hb.12.2009 (Rabu) di Kedah- belah perempuan, dan 12hb.12.20009 (Sabtu) di Pasir puteh, Kelantan - belah lelaki. TAHNIAH, aku mewakili kawan2 SMKJeram berdoa agar majlis berjalan dengan meriah sepertimana perancangan dan semoga berkekalan hingga akhir hayat. Amin.

2 comments:

ayat2 na mmg sdp..leh jd penulis yg hebat hahaha..syabas!!!

hahaha...akak wat lawak pepagi buta lah plak..huhuhu...doa2lah..mana tau kot2 dah jdk cikgu sok, masa banyak terluang leh ler mengarang...amin