sabrina@bina life`s

Disini ku mencurah segalanya...tentang hidupku... semangatku, perjuanganku serta cintaku.

hmmm...aku ada blog...
pa address nyer..mcm biasa..
aku agak2 msti diaorang akan mengutuk aku kt blog baru aku ni...huhuhu..watever

kepada kawan2 aku, jgn ler kutuk mengila tentang diriku..hehehe

aku budak bru belajar,
bru belajar nk menjejak kaki ke blog sendiri
huhuhu...

blog ni bru ku bangunkan
dengan pertolongan K.Ida...

heheheh...
pa2 pun thanks a lot kt k.Ida..
Bz2 ngan en.Mus pon sempat agi tolong aku...
cayang akak..muahmuahmuah (i`m not a lesbian k. just muah akak- adik).

hehehhehehee
cau

3 comments:

kahkahkah..ko niiiii

hehehe... biasaq lah kak..promote nama akak skali...hehehe =)

akak, ti akak tolong bagi tau cam ner nk edit blog saya ni. i mean nak tukar template .smpai ke sudah tak boleh.mcm mana ni.?geram betullah saya.to0long3333